Friday 30 September 2011

RESTORAN HUSSAIN NASI KANDAR

2 comments:

  1. aya Hj. Che Ahamad Daud dari Kulim Kedah. Saya hadir di Hussain Nasi Kandar Kulim Landmark pada jam lebihkurang 3.45 hari ini Rabu 16.9.15.
    Nak makan capati dan tose kat Hussain Nasi Kandar Landmark Kulim....... Saya masuk kerestoran lalu ikut dapur dari tempat parking Landmark Kulim. Saya nampak capati sedang dibakar ..... Saya terus pergi beratur tunggu giliran nak order , Saya suruh Isteri ambil tempat dulu. Sampai giliran , saya pun order capati2 , tose 2......... APA TUKANG JUAL TU KATA....... Tose tak dak capati tak dak...TARAK...TARAK.. Saya terus ke bahagian dapur Tanya Tukang buat capati tu...siap jawab... CAPATI TARAK.TARAK....Pukul 4 Baru jual...... Tengok jam 5 minit lg pukul 4. Tunggu punya lama ini yg dijawab.Takbolehkah berbahasa yang mulia sikit. Saya bukan peminta sedekah. Akhirnya ajak Bini belah keluar. Alahai Husain Nasi Kandar.... Ajarlah pekerja berbahasa sikit. Kalau tunggu lama mau jadi pasal. Cobaan.

    ReplyDelete
  2. Saya selalu ke hussin nasi kandar sg petani..baru2 ni saya perasan pesanan yg sama,tapi Carta berbeza ikut siapa yg serve @ tukang boh nasi ngan lauk.
    Satu lg yg serve tu letak harga tgk org dulu..

    ReplyDelete